UWAGA
Jeśli Twoja kamera:

  • Zacina się zaraz po włączeniu lub w trakcie nagrywania
  • Samoczynnie się wyłącza
  • Nie chce się włączyć
  • Nieustannie informuje o konieczności sformatowania karty pamięci

to prosimy o upewnienie się, czy powodem problemów nie jest zamontowania w niej karta pamięci. W takim przypadku radzimy przetestować urządzenie z inną kartą pamięci, najlepiej przeznaczoną do używania w urządzeniach nagrywających w pętli (więcej o tego typu kartach w artykule Jaka karta do wideorejestratora).

Masz jakiś problem z urządzeniem prido?

Jeśli tak, to zachęcamy do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi w dziale FAQ. Zebraliśmy w nim pytania i odpowiedzi, które mogą ułatwić Ci rozwiązanie problemów z Twoim sprzętem. Jeżeli zapoznałaś/zapoznałeś się z rozwiązaniami problemów z działu FAQ, a Twoje urządzenie lub jego konkretna funkcja nadal nie działają, to prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się poniżej. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza nasz dział techniczny skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Postaramy się rozwiązać Twój problem zdalnie, a jeśli nie będzie to możliwe poinstruujemy, w jaki sposób rozpocząć proces reklamacyjny.

    Znam i zgadzam się z polityką prywatności strony prido.pl
    Zgadzam się na wysyłanie mi informacji marketingowych

    GDZIE KUPIĆ